Cel: Bee Happy to projekt STEAM, w ramach którego uczniowie poznają pszczoły i ich życie. Poprzez różnorodne zajęcia STEAM dowiedzą się o życiu pszczół, uczniowie staną się naukowcami, będą zbierać informacje o populacjach pszczół w miastach i na wsi. Będą angażować się w zajęcia STEAM - budują ule, budują pszczoły z klocków Lego, bawią się w teatr, malują i śpiewają, zostaną kucharzami i gotują potrawy z miodem, piszą własną książkę kucharską. Będą programować i kodować. Zostaną wolontariuszami i stworzą społeczną kampanię na rzecz ochrony pszczół.

Na początku projektu przedstawiliśmy się partnerom.

Następnie uczniowie rysowali pszczółki. Każda klasa wybrałą jedną pszczołęi w ten sposób powstało LOGO projektu.

Powstał album prac plastycznych o pszczołach.

Nastepnie oznaczyliśmy nasze miejscowości i szkoły na wspólnej mapie.

APEL KRÓLOWEJ PSZCZÓŁ

Dzieci pisały "Ksiegę pszczół"- każda klasa opisywała inną informację opszczołach.

Śpiewamy piosenki o pszczołach.

Songs about bees autorstwa anna.albr

Robiliśmy różne potrawy z miodem, a przepisy zostały umieszczone w e-booku

ROBIMY LEMONIADĘ Z MIODEM

Sadzimy rośliny wabiące pszczoły w szkolnym ogrodzie, doniczce, skrzynce, pot, box (kto może)

NASZE PSZCZÓŁKI

Jak pszczoły zapylają kwiaty?

UCZYMY SIĘO PSZCZOŁACH.

Quizy i inne zabawy interaktywne na temat pszczół z wykorzystaniem aplikacji i programów multimedialnych, tworzone przez dzieci i dla dzieci, sudoku.

Robimy lapbooki

Film animowany - kampania o ratowaniu pszczół

PISZEMY I ILUSTRUJEMY WSPÓLNE OPOWIADANIE

Lekcje online - starsi uczą młodszych. Lekcje j. angielskiego podczas których 11 latkowie uczą słownictwa związanego z pszczołami.

LEKCJA J. ANGIELSKIEGO PRZYGOTOWANA PRZEZ PANIĄ KINGĘ RURYS I JEJ UCZNIÓW / PARTNERÓW PROJEKTU

20 MAJA DZIEŃ PSZCZOŁY

SPOTKANIE PARTNERÓW PROJEKTU

KODUJEMY

DODATKOWE AKTYWNOŚCI

NASZE PLANSZÓWKI.

Gramy w matematyczne pszczoły.

Nasz hotel dla pszczół.

Staś O.

Nasze wspólne efekty

GRY Z PSZCZOŁĄ W TLE

Iwona Pawłowska

Elżbieta Dras

Paulina Loryńska