15 września 2020r. rozpoczęliśmy realizację projektu "Łącz kropki".
O 8.30 odbyło się spotkanie online na TS.
Partnerzy przywitali się, przedstawili, a następnie klasy kolejno zadawały zagadki zwiazane z kropką i odgadywały zadania innych.
Berecik czerwony ma w białe kropeczki.
Nie chcą go brać dzieci, ani wiewióreczki.
Ale mech zielony gwarzy:
patrzcie jak mi z nim do twarzy.
Kapelusz ma czerwony,
na nim kropek wiele.
Chociaż bardzo piękny
nikt go nigdy nie je.
LUB
Co to takiego,
co dostrzec możesz
na biedronce
i na muchomorze?
Nauczyciele ułożyli opowiadanie "W Kropkowicach" , natomiast uczniowie zilustrowali wybrane fragmenty. Dzieki temu powstała wspólna ksiązeczka.
Polecenie:
Narysuj ilustrację:
Autobusy w kropeczki woziły panieneczki,
które trzymały w kropki torebeczki.
Kodujemy zakropkowane obrazy; partnerzy tworzą KODY, które następnie są odszyfrowywane przez inne grupy;
SP w Stojadłach, zerówka, edukacja wczesnoszkolna.
SOSW Włodawa,
Szkoła Podstawowa im. Wincentego Pallottiego w Ożarowie Mazowieckim/ edukacja wczesnoszkolna.
Nasze prace.
Następne zadanie polegało na narysowaniu szkoły w kropce. To zadanie wykonywały wszystkie klasy I-III naszej szkoły.
Nasze prace.
Kolejnym inspirującym zadaniem było wykonanie warzywno-owocowych talerzyków kropkowych Wszyscy przyniesliśmy pyszne owoce i warzywa. Ułozyliśmy na taerzykach kolorowe kompozycje, a następnie je ze smakiem zjedliśmy.
Wykonaliśmy ilustracje kropkowe oraz zdjęcia, które wykorzystaliśmy do wykonania kalendarza klasowego.
Każdy uczeń mógł opisać swój talent lub napisać list do Vashti.
Staś N.
Marcelina B.
Wszystkie klasy I-III w naszej szkole projektowały koszulki. Powstało wiele kreatywnych projektów, które zostały umieszczone w galerii na korytarzu szkolnym.
Ewaluacja
Na stronie zamieszczono zdjęcia i materiały własne oraz ilustracje, ćwiczenia i inne materiały pobrane z Google. Teksty oparte na cyklu Ćwiczenia z pomysłem wydawnictwa WSiP, Elementarza MEN, Ćwiczenia pobrane z Learnng Apps i innych zasobów Internetu.